maandag 23 maart 2015

Tags

Twee identieke tags qua opbouw en embellishments maar allebei met een compleet andere uitstraling.
De een heb ik gespoten met inktsprays/ glmmermist  en en de ander met Inka gold bewerkt. Voor de tag in pastel uiteraard witte gesso als ondergrond en voor de stoere tag zwarte gesso.

                                           


Voor de kleuren heb ik glimmermist Vintage Pink en Key lime gebruikt. Om het softe  in het geheel te krijgen heb ik White Linnen van Dylusions gebruikt.



Voor deze donkere tag heb ik 5 kleuren Inka Gold gebruikt, deze zijn opgebracht met een kwastje na de Inka Gold iets verdunt te hebben.

Gebruikte embellishments:

Dit zijn tevens de voorbeelden waarmee ik aankomende vrijdag de 27e en zaterdag de 28 maart demo's ga geven bij Doe@ding in Spijkenisse. De Demo's worden gegeven in het Atlas Hotel die op een steenworp afstand van de winkel ligt. Ben je in de buurt kom dan vooral langs!

Groetjes Bettina



Geen opmerkingen:

Een reactie posten