dinsdag 17 november 2015

Nieuw designteam lid

Na Liesbeth mogen we nu ook Jolande van Oosterhout aan ons designteam toevoegen! Jolande is zeker geen onbekende in scrapland en heeft dit jaar zelfs haar eigen stempels uitgebracht!
Hieronder stelt Jolande zich aan jullie voor!

                             


Hallo allemaal,

Ik ben Jolande van Oosterhout, 56 jaar, woon in Harderwijk en vind het heerlijk om creatief bezig te zijn.In eerste instantie deed ik dat vooral in mijn beroep ( ik ben bedrijfsmaatschappelijk werkster bij de landmacht) en met het verzamelen van hobbyspullen( waar ik niets mee deed maar verzamelen is ook zo leuk!) 
In 2005 was ik weer eens op uitzending, dit maal in Afghanistan. Ik had daar zulke prachtige foto's gemaakt dat ik er iets mee wilde doen.... en zo ontdekte ik het scrappen.
Een paar jaar later kwam daar stempelen bij en dat maakte mijn hobby compleet. Het geeft mij een goede balans om mijn werk vol te kunen houden en genoeg rust in mjn hoofd te krijgen om lekker te kunnen slapen ( eerlijk is eerlijk: 5 uitzendingen doen wat met je)
Mijn hobby is een verslaving geworden en ik zal het helemaal geweldig vinden als ik over anderhalf jaar met pensioen ga en me helemaal toe kunnen leggen op mijn hobby. Heerlijk vind ik het dat ik bij het designteam van Bettina ben gekomen, al die mooie hebbedingetjes zijn zo goed te combineren met stempels en scrappen....blij dus!

Jolande heeft een mooie tag gemaakt  als je deze openklapt komt er een boekje tevoorschijn!



Gebruikte embellishments


Wij zien er met plezier naar uit hoe dit team de produkten van Scrap-Unlimited gaan verwerken in hun mooie creaties!

Groetjes Bettina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten